File:Lavallens skugga.jpg

Contenuti della pagina non supportati in altre lingue.
Da Uicchipèdie, 'a 'ngeclopedije lìbbere.

File origgenale(3 429 × 2 233 pixel, dimenzione d'u fail: 1,75 MB, tipe de MIME: image/jpeg)

Stu file è da Wikimedia Commons e pò essere ausate pe otre pruggette.
'A descriziona sus a pàgene de descrizione d'u file ste aqquà sotte.

Descrizione User page of Lavallen
Date
Sorgende Fatije proprie
Autore Fatije proprie
Permesse:
(Ause stu file n'otra vote)
Creative Commons CC-Zero Stu file jè licenziate sotte 'a licenze Creative Commons CC0 1.0 Universal Public Domain Dedication.
'A persone ca ave associate 'na fatìe cu quiste atte ave dedicate 'a fatìe a 'u pubbleche dominie renungianne a tutte le deritte sue sus 'a fatìe jndr'à tutte 'u munne addò valene le legge sus a 'u copyright, 'ngludenne tutte le deritte collegate e atturne, jndr'à le limite d'a legge. Tu puè copià, cangià, distribbuì e fà 'a fatìe, pure pe fine commerciale, senze ca a cercà 'u permesse.

Questo file è utilizzato all'interno di una pagina utente di un utente Wikimedia, ed è archiviato su Commons secondo le regole indicate in Commons:Scopo del progetto#File in uso solo su Commons: è consentito il caricamento di un piccolo numero di immagini (per esempio di te stesso) per personalizzare la propria pagina utente di Wikimedia Commons o in Commons:Scopo del progetto#File in uso in un altro progetto Wikimedia: è consentito il caricamento di un piccolo numero di immagini (ad esempio di te stesso) per personalizzare la propria pagina utente di un altro progetto.
Se il file non viene più utilizzato in questo modo può essere proposto per la cancellazione, in quanto mancante di scopo educativo.


'Ndestaziune

Aggiunge 'na spiegazione sus a 'na linèe de ce rappresende stu file

Eleminde retratte jndr'à stu file

fà 'ndrucà

licenza italiano

CC0 italiano

25 Màs 2012

cunde

Cazze sus 'na date/orarie pe vedè 'u fail a cumme asseva jndr'à quidde timbe.

Sciurne/OrarieThumbnailDimenziuneUtendeCommende
corrende12:09, 25 Màs 2012Thumbnail p'a versione de 12:09, 25 Màs 20123 429 × 2 233 (1,75 MB)Lavallen{{Information |Description=User page of Lavallen |Source={{own}} |Date=2012-05-25 |Author={{own}} |Permission={{CC-0}} |other_versions= }} {{User page image}}

sta pàgene apponde a stu fail:

Ause d'u file globale

Le seguende Uicchi ausane stu file:

Vide ause globale de stu file.